Pstre Kropki

bo warto czasem niejedną kropkę postawić ;)

Wnioski na temat odchudzania

By 10:32

Witajcie!




Tę notkę poświęcę na krótkie rozważania o odchudzaniu. Zaczęłam się odchudzać na początku grudnia. Mija trzeci tydzień tego procesu. Jak to u mnie przebiega?

1. Poprawiła się moja kondycja. - Było na tyle źle, że szybki spacer kończył się zadyszką. Zauważyłam, że mam nieco lepszą kondycją i mniej się męczę.
2. Ból mięśni. - No niestety, z powodu przetrenowania, czwarty dzień boli mnie mięsień uda w trakcie chodzenia. To spowalnia moją wydajność. Na szczęście, ból ustępuje. Na bóle mięśni polecam maść Discloziaja.
3. Poprawił się mój kształt kostek. - Co zauważyła moja mama. Kostki u nóg robią się bardziej widoczne.
4. Waga mnie oszukuje - przez pierwsze 2 tygodnie straciłam łącznie 3 kg, ale była to sama woda. Waga raz wskazuje 71 kg, a raz 70. Czekam, aż w końcu spadnie poniżej 70 kg.
5. Odchudzanie nie jest łatwe. - Nie wystarczy się ruszać. Trzeba też dbać o odpowiednią dietę. W moim przypadku... mniej jeść.
6. Nie liczę kalorii. - Liczenie kalorii to jedno z najgłupszych sposobów na odchudzanie, ta czynność niepotrzebnie nas stresuje i powoduje frustrację, gdy nie możemy zjeść ulubionej potrawy z racji wysokiej kaloryczności.
7. Indyk/ kurczak, zamiast wieprzowiny. - Najchudsze mięso to królik, ale z racji tego, że nie tknę tego zwierzęcia moimi zębami, wybieram indyk i pierś z kurczaka, również chude mięsa. 
8. Po miesiącu należy się wymierzyć dokładnie. - I sprawdzić, ile centymetrów straciliśmy.
9. CEL: kupienie specjalnego zegarka z licznikiem spalenia kalorii. - To dodatkowo mnie zmotywuje.

Jak na razie, to tyle z wniosków. Wrócę pod koniec grudnia, by podzielić się kolejnymi wnioskami.

You Might Also Like

0 komentarze